Sila klik2 kat iklan nuffnang neh...tqvm

Tuesday, April 6, 2010

tensiioooooonnnn!!!!!!

salam 1 malaysia semuaaa....aku tgoh tension nie..this week n anext week there are so many test n final project will be submit ..but i'll try my best to finish all assgmnt...dohla final makin hampir..............uhuk......uhuk.......uhukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk..

rindu bangat sama mek di kg...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........lamo doh xcakap tpon n msg nga MTMR coz aku bz sgt xde nk layan...g2 jah..kepada MTMR :"kalu terasa ati mtok maaf bnyok ye b.." bkan ssengaja tp btul2 bz....tension laaaaaaaaaaa....rasa nak balik kg jah slalu naik kapal terbang...zzooooooooooooommmmmmmmmm.....yeyeeeeee!!!! smpai umah bendang pauh....tp.......xsmpai2 jgak...rupo2nyo mimpi jah..huhuhu..

aku bz pum dang lg luah prasaan ko BF(my blog) nih..sayang bangat..pengganti diari ku yg sudah terkubur lamanay....>>>>"$bertahun sudah ku menunggu dirimu akhirnya kau jadi milik ku.."

bosanlaaaaaaaa...aku tgh tggu test c.amzari nih kul 11...open book test..tp rasa cam susah je maybe KBKK kot..arap2 leh jawab..

mek doakan adik yeeee....

dah la kelas ustaz cancel pg tadi...bole gak xstudy...esok test mandarin...lusa test catalag,present BEL,test pak rahim....next week lisstening test mandarin,hantar asgmnt puan ziana lg...catalog xsiap lagi project...cik amzari dah wat ckit2...video mandarin xwat jgop lg..

adussssss......manyak sgt loooooooo...kena g gak PKNS utk shooting....


eemmm...k laaaaa...aku nk cont study plop..smula la aku dambakan diku bersama mu owwwwhhh my beloved>>>>>>(-0")

2 comments:

  1. salam satu msia tuu..bkn assalamualaikum...ape nk jadi..ni didikan putri umno latu

    ReplyDelete
  2. hmmm...yelah sori mr.topik..

    ReplyDelete