Sila klik2 kat iklan nuffnang neh...tqvm

Monday, December 6, 2010

....HATI MERINTIH....

HATI MERINTIH


Kalaulah....
aku dpt undur maso balik...
nok tebus smua silap aku...
tapi semua dh terlambat...
hanya ALLAH s.w.t memahami diri aku...
keputusan telah muktamad...

Kalaulah...
dari dulu lagi ku sedar...
betapa pilunya hati ini menanggung seksa...
xkan ku ambil keputusan terburu2...

Kalaulah...
 aku diber masa yang lebih utk terus hidup...
aku mahu buat perubahan...
diri aku...keluarga aku...
insyaallah...
Kalaulah....
aku dibiarkan mencari ketenangan yg lebih aman...
aku harap dpt membahagiakan org yg aku sayang...
tapi smua dh trlmbat...

Kalaulah...
mano2 insan yg pernah sayang kan diri ku...
menghargai diriku seadonyaa..
alangkah indah dop terkato...
Kalaulah..
aku dibui pilihan utk berubah...
aku akn buat yg trbaik....
tapi manusio xleh lari dr wat saloh..
keno buat slow...

Kalaulah...
aku memahami erti hdup dari dlu lagi...
akan ku buat yg trbaik dari yg trbaik...
sudah bnyak perubahan...tapi kdg2 xtetap..
trimo kasih kpd insan yg slalu mengingatkan aku yg alpa ini...
akan ku igt pesanan itu smpai ujug nyawa...
insyaallah....

Kalaulah.... 
(banyak lagi kalau nak diikutkan jika menggunakan perkataan "kalaulah")


p/s:- arap dpt buat yg trbaik...
- arap jadi insan terpilih..
(muhasabah diri)...pesanan utk diriku..

 


No comments:

Post a Comment