Sila klik2 kat iklan nuffnang neh...tqvm

Sunday, July 4, 2010

Bolaaaaaaa..oowwhhh....bolaaaa....


Sudah lamo aku dop updeate blog aku..sbb xdop mood nk nulis laaa....tapi sbb smgat bolaa..aku sanggup tulis panjang2..heheee..sbb...aku ado smgt kesukanan....hmmmm...pasukan mano yg anda minat????GERMAN?BRAZIL?ENGLAND?URYGUAY??? or yg lain....xkisahlah psukan gapo saim2 sokom..kita jgn baloh pasal bolaa...xbaik..ni dh masuk sem baru...ntah apolaa sem ni mcm hampeh je kena tkar blok tingkat 3 plak tuu..dahla cto pasal puncak perdana wat sakit hati jah...kita cont pasal bola ek...

so sep2 demo mesti nk tau kan pasukan aku minat..konpemlaaah german...but argentina..cikit2lahhh...bkan subahat tau..tapi reality kan..heheehe..
Sep demo msti ado terbaco pasal seekor sotong kurita meramalkan GERMAN akan mengalahkan ARGENTINA...tgokla sndiri bola smale..terjadi betul2 kan..tapi aku xayo coz semua nasib jah..
..........................................................................................................................................................................
Nie nk cto ado ank buah aku mmg betul2 minat bolaaa dari kcik lagi..iaitu ipan( MOHD IRFAN ZAMRI) & mat luis(NASR LUIS HAIKAL NAZRUL)....ya allah xtau nk oyaplaaa napok jah bola kedai msti nk bolaaa..fanatik sgt....ipan nih dulu time kcik2 msti tiok kuat2 smpai la abah(ZAMRI RAWI a.k.a abang kesayangan aku) dio akn beli bola yg ipan nok wapun mahal...
.....ipan....
Mat Luis pom samo lau nok bolaaa msti kena belilaaah so smpai dlm bilik dh ado 1 kotak bolaa tau...ado bola mcm2 bolaa..mcm2 jenis..warna xyoh oyaplaaah...ari tu sambutlah besday die..skali luis dpt BIG BALL wane hijau...besar sgt tapi lembut n ringan sesuai utk luis yg baru berumur 2 tahun...

1 lagi pasal si luis ni..die xkiraaa laah apo objek pom yg bulat msti die cakap "ball!!!!balll!!!gooooalllllllll" die akan sepak benda tu wapun bkan bolaa...hehee..smpaikan buah nyior pom dio oyap ball...ado time die oyap kacang butir ball gop..tulaah mat luis terlalu fanatik nga bolaa...

sebab papanyaa pom mmg minat bola sgt2....smpaikan sanggup balik klate lau ado tanding bola stadium KB..lau papa luis ajop tbik msti dio nk pkai baju jc bola....budak yg comel lote...putih..pandai....
itulah mat luis..
MODEL: mat luis..Heeeeheee
okla...xkisahlaaa sapo2 pum mene asalkan kita hdup aman damai..jgn baloh2 pasal bolaa..fanatik tetap fanatik..OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment