Sila klik2 kat iklan nuffnang neh...tqvm

Friday, November 26, 2010

ADAKAH DIA UNTUK DIRIKU.... 

aku hanya manusia biasa.. kdg2 rasa sunyi sgt bila keseorangan air mata menitik tik...tik..tik.... terus mengalir basah di pipiku apakah stiap titisan berharga? yeee..amat berharga... 

sbb stiap titisan meluahkan apa yg aku rasa... tik...tik..tik.... sunyi...sepi...ditemani malam yg syahdu.. menggamit memoriku adakah aku masih ada peluang? smpai bila???? tik..tik..tik.... berilah aku peluang utk merasakan bahagia yg ada... walau cuma utk seketika... 

sbelum ku menutup mata rapat... tik..tik...tik... bnyak lg cabaran hidup yg perlu aku tempuh... aku redha dgn apa yg berlaku... tp kenapa aku???KENAPA ???KENAPA>>???? Adakah khilaf ku slama ni berbalik kpd ku... tik..tik..tik... aku biarkan air mata ku mengalir sederas air sungai menuju ke hulu andaikata aku tiada 1 hari nanti... adakah dia mengerti perasaanku ini..

YA ALLAH TABAHKANLAH HATIKU....(masih mencari ketenangan)....aaaamin...

No comments:

Post a Comment